Kako izabrati pravu poziciju za vaš štand?
Sa preko 20 godina iskustva u ovoj temi i preko 140 izgrađenih sajamskih štandova, kao i bavljenja kompletnim nastupom na sajmovima i svim dodatnim marketinškim i logističkim zahtevima, rešili smo da malo približimo ovu nedovoljno poznatu temu i da je sa par praktičnih saveta pojasnimo.
Imati pravi plan štandova – floor plan
Pametna strategija je pripremiti tlocrt pre početka razrade projekta. Samo tako može se lako prepoznati – odabrati pravi dizajn. Ponuđeno osveženje na štandu će svakako pomoći u obezbeđivanju većeg broja posetilaca i njihovo zadržavanje.
Jednostrani , ugaoni ili „ostrvo“ štand
Svaka pojedinačna lokacija štanda ima svoje prednosti i mane. Štandovi duž ivica su jednostavniji i jeftiniji za izvođenje. Ostrvski štandovi mogu biti veoma dobro rešenje za privlačenje pažnje većem broju posetilaca. U ovoj kategoriji su se pokazali veoma dobrim štandovi sa tačkom ulaska i „ putem za prolaz“ kroz koji se dočekuju posetioci i direktno se prezentuju proizvodi- usluge izlagača.
Pogledati ko od „komšija „ ima kakav štand – moguće da je to veoma važno.
Zabeležite ko su vam komšije kao i ko su vam konkurenti. To vam može pomoći ponekad. U slučaju da najveći deo vaših suseda potiče iz slične industrije. Napravite detaljnu listu svojih konkurenata kao i šta oni nude. To će Vam pomoći u procesu evaluacije. Ukoliko je štand blizak veteranima ili pionirima industrije to može izazvati privlačenje posetilaca da posete vaš štand.
Stvaranje izgleda štanda – akcenat na svaki detalj
Tokom stvaranja štandova, moglo bi biti vredno prikazati svaku podelu poslovanja na različitim teritorijama – delovima vašeg izložbenog štanda. To će stvoriti svest o vašem brendu i izgraditi afinitet vašeg brenda. Neka polaznici upoznaju vaše ponude. Imate mnogo toga za prikaz, pokušajte da uključite barem jedan interaktivni element. Dajte im priliku da isprobaju svaku ili bar neku kategoriju.
Šta u slučaju da sajamska hala nije pravilnog oblika
U slučaju da je hala nepravilnog oblika, kružnog ili sličnog, fluktuacija posetilaca biće drugačija nego u slučaju hale pravilnog oblika. Na to pri projektovanju štanda takođe treba obratiti pažnju.
Ne pokušavajte da obuzdate svoje kreativne ideje na izložbenom štandu ali ipak se držite osnovnih pravila kreativnosti
Pokušajte da budete kreativni u dizajnu svog izložbenog štanda. Prilikom stvaranja naglasite jasno sve poznato o činjenicama kao što su ograničenja ili ograničenja vašeg štanda, poput položaja postolja, napajanja, visine i prostora poda. Najbolji način da izađete na kraj je kreativan rad zajedno sa timom ljudi koji planira izgled Vašeg štanda kao i Vaš kompletan nastup na određenom sajmu. Čak i ako postoji ograničenje budžeta, možete izvršiti ogroman uticaj pomoću boja, rasvete, LED ekrana kao i nekoliko zanimljivih i nesvakidašnjih karakteristika dekora.
Uz malo kreativnosti i planiranja, možete kreirati savršen dizajn izložbenog štanda koji uključuje i edukuje vaše posetioce.
Line Audio creative solutions team